dinsdag 30 augustus 2011

Bad hair day?

Bij 100 volgers doe ik een super leuke give-away!!!
♥Hey lieve lezers,
(zelf bewerkt, normale afb: )
Iedereen heeft wel is een bad hair day, of geen tijd om zijn/haar haar te doen, maar hoe maak je er toch nog iets leuks van, als je bv. naar school moet en je hebt niet genoeg tijd, of het word ineens heel statisch?
()
Je word wakker en je haar zit niet goed, een zak over je hoofd trekken is misschien het eerste wat je wil doen, maar misschien helpen deze tips om dat te voorkomen ;).

Je haar zit helemaal door de war, wat nu?!?
Tip 1. Ja, stap 1 is natuurlijk gewoon een borstel door je haar heen halen, meestal doet dat wonderen en ja, daar is de borstel ook voor gemaakt ;).
Tip 2. Bij sommige mensen (als je bv. net je haar hebt gewassen) word het haar statisch na het borstelen, je kunt dan gewoon wat haarlak in je haar doen en dat houd het dan wel naar beneden :P, heb je nou geen haarlak bij de hand, dan kun je altijd gewoon water op je haar doen, werkt eigenlijk precies hetzelfde, maar het is natuurlijk wel, dat het iets minder lang werkt.
Tip 3. Een haarband in je haar of een straart maken, of gewoon haarspeldjes gebruiken is natuurlijk ook een optie ;).
Tip 4. Heb je krullen en komt er net 1 aan de bovenkant van je staart uit bv. , stijl het dan of laat het zo, een ander valt het altijd minder op ;)!
-
Erg last van statisch haar? (afb.=)
5370927559_e280daac3f_z_largewerkt de haarlak (water) in je haar niet tegen het statische, probeer dan de volgende punten:
Een vochtinbrengend haarmasker kan helpen, die kun je bv. kopen bij het kruidvat.
Er bestaan haarborstels die statisch haar tegengaan, de Hema verkoopt die bv.
Er bestaan shampoos die helpen tegen statisch haar, ga bv. een keer naar een drogist  ;).

 Te laat opgestaan?!?
Het kan iedereen gebeuren, je wekker gaat te laat af of je hebt hem niet gezet, je bent een afspraak vergeten en word te laat wakker enz. Op youtube zijn veel mensen die tips geven over hoe je je haar snel en leuk kan doen. Bijvoorbeeld deze:

Heb jij nog tips voor een Bad hair day?
Bronnen: www.girlscene.nl/, www.simplysuzy.nl/, uit eigen ervaring.

p.s: Vergeet niet volger te worden van mijn blog (als je dat wilt natuurlijk), want boven deze post heb je het vast al gelezen, bij 100 volgers doe ik een super leuke give-away!

9 reacties:

Anoniem zei

meestal zet ik bij een bad hair day een hoedje of mutsje op om het te verbergen :D haha

x

Marie zei

Wauw, erg leuke filmpjes, handig artikel! Ik heb niet echt vaak een bad hair day, ik moet gewoon douchen en dan komt alles goed ^^. Anders ligt mijn haar echt raar, en staat het zo omhoog ^^.
x

Unknown zei

Als je last hebt van pluizig haar, dan kun je ook van die wasverzachterdoekjes in je tas doen. Even over je haar halen als je op plaats van bestemming bent en het zit weer lekker smooth.

Julie zei

toffe tips!
Maar als ik een bad hair day heb maak ik eventjes tijd om ze te wassen zo sta ik nooit voor schut (:
En wat leuk dat je een give-away gaat doen!
Ik zal dan zeker en vast meedoen (:
liefs <3

Anoniem zei

Superleuk dat je misschien de tag overneemt! :-)

Liefs!

Unknown zei

Wauw toffe tips! Ik heb heeeel moeilijk haar, echt kroes maar ik zal de tips onthouden!
Nog bedankt voor je comment op mijn blog! Erg lief!

Liefs, Rimona

xVengeance zei

Leuk artikel :3!
&handige filmpjes die je hebt uitgezocht.

Victoria. zei

super handig artikel !
je hebt een leuke blog ! :) elkaar volgen ?

Lauradenkt zei

Droogshampoo is ook handig :)

Een reactie posten