vrijdag 11 november 2011

DIY: cupcake nailart!

♥Hey lieve lezers,
Ja ook ik wilde er een keer aangeloven, mijn eerste 'echte' nailart creatie en omdat ik hem zo leuk vind, hier de DIY, want zeg nou zelf, zo'n cupcake op je nagels is toch leuk ^-^...Nouja, ik vind van wel :p... Het is nou niet helemaal perfect, maar het is owzo leuk om te doen!
-
(Ik wil eerst even zeggen dat het licht in mijn kamer stuk was, vandaar dat de foto's misschien niet helemaal scherp zijn :S. Sorry daarvoor :S)
(Ik heb ervoor gekozen om maar 1 nagel met een cupcake te doen, ik vond het zelf anders wel heel vol, maar dat is natuurlijk mijn mening, soms kan het er ook super leuk uitzien als je al je nagels met een cupcake doet ^-^.)
Wat heb je nodig?:
Natuurlijk is de vraag die ik het eerste wil beantwoorden, wat heb je nodig? Heel simpel:
Ik gebruik de freestyle & tip painters van Essence, maar je kunt natuurlijk ook andere nagellak gebruiken om de stippen (en streepjes van het cupcake bakje) mee te maken. Zelf heb ik gekozen voor een licht roze onder kleur, (ik ga over dit lakje Paris Memories lakje nog een artikel schrijven ;)!).
Ik heb zelf nog geen witte nagellak maar wel een witte nailart stampy polish (eigenlijk bedoelt om stempels op je nagels te zetten), dus heb ik die maar gebruikt om de 'slagroom' van de cupcake mee te maken.
Stap 1: Lak je nagels in de kleur die jij wilt.
 Heel logies toch ^-^, ik heb dus gekozen voor een lichte violet kleur nagellak, van de lijn Paris Memories. Ik vond dit precies de goede kleur, een beetje roze en prachtig als ondertoon ;).
 -
Stap 2: Strepen trekken= het bakje van de cupcake.
Ik heb het cupcake bakje gemaakt met de oranje en roze freestyle & panters van essence. Dit vond ik wel een mooie combinatie ;). Maak eerst een rand oranje, als dat droog is zet je daar roze lijnen in.
Stap 3: De slagroom met een witte nagellak aanbrengen.
Ik vond het best lastig, maar het is een kwestie van goed verspreiden.
Stap 4: zet stippen.
Ik heb ook stippen gedaan op al mijn andere nagels, dit voegt net een beetje extra toe ;). Je kan natuurlijk ook nog een top coat erover doen zolang het langer blijft zitten, ik heb dit wel gedaan ^-^.
En klaar!
Wat vinden jullie van mijn eerste 'echte' nailart creatie?
 
P.s: Wel bijzonder eigenlijk, een artikel op 11-11-11 ^-^.

12 reacties:

*Daniëlle zei

Super!
Dat wil ik ook haha:D

Armani Heirweg zei

Leuke DIY :D

Liefs' xx

Charlotte zei

Superleuk zeg.

x

Marloes zei

Zo schattig! x

Joyce zei

waaauw mooi zeg!

Karolien zei

Mooi, mooi! :D

- zei

Leuk!
Heb het zelf ook keertje geprobeerd maar vond het beetje druk, omdat ik op elke een cupcake had. Hoe jij het gedaan hebt is echt goed idee (:
Mooie blog trouwens :D


Xx

(volg je)

Vera zei

Ziet er super leuk uit! En ik kan het zelf ook maken, heb precies dezelfde kleuren als jij!

xxx

Scarlett zei

Cute! Ik kan nog niet zo goed nail arts maken.. haha xx

Romy zei

Wauw echt een leuke nailart! Ik ben er echt zo slecht in haha.

xx

Laura zei

Wauw, heel erg mooi gedaan!
X

Unknown zei

amazing style!! i love all these pics!!!great blog!!

IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

Een reactie posten