donderdag 23 september 2010

Be happy and everything will be....

(English translation can be found at the page: English translation. That's from each blog post that I put here on my blog.)
Hey,
Ik ben gek op mensen helpen!
Ik weet eigenlijk ook niet waarom, ze zeggen (vrienden/kennisen) dat ze altijd wat aan mijn tips hebben. Soms vind ik het eng, dat ze echt werken.
Dus, als je hulp nodig hebt.. stuur me een mail of zet je vraag bij 'reactie'. ; )
Weet je.... HIER WAT TIPS! Misschien heb je er wat aan.


1: Heb je ruzie? Maak het goed. En praat er over!


2: Ik had een keer een 4.0 voor Nederlands ((omdat ik dyslexie heb) ik kreeg hem vorige week, als je het echt wilt weten) en voelde me meteen rot. Ik heb niet de hele dag verder met een rot bui rond gelopen. Weet je wat ik gedaan heb? Ik heb 10x gezegd, heel vrolijk: Ik heb een 4.0! En mijn rot bui was over ; ). Volgende keer beter! Want: meer als je best, kan je niet doen.


3:  Een meisje kwam ooit naar mij toe en vroeg me:
Ik ga naar een andere school dan mijn vriend. Wat moet ik doen zodat onze relatie hierdoor niet overgaat?
Nou, die vraag is simpel. Samen dingen doen!
Zoals:
- Naar de bioscoop gaan of thuis een film kijken. - Naar het strand gaan. - Uiteten gaan. - Naar een pretpark gaan.  
Enz.


4: Als je je eigenlijk ergens voor schaamt (je hebt een bril maar je vindt het niks ofzo...), laat dan niet zien dat je je er voor schaamt, mensen zullen je dan zelfs meer gaan waarderen. (En voor een bril, hoef je je niet te schamen hoor, het was maar een voorbeeld ; ) ).


5: Wees vrolijk en alles komt.... goed.


Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Hou je al van mijn Blog ^-^?


Xoxo, Leoniae.

0 reacties:

Een reactie posten