woensdag 22 september 2010

I like to draw.

(English translation can be found at the page: English translation. That's from each blog post that I put here on my blog.)
Hey,
Dit is mijn eerste echte blog bericht. En ik wist gelijk wat ik wilde laten zien!
Ik ben gek op tekenen!
Ik doe het vaak als ik me verveel.
Dan pak ik een vel papier en kijk of ik er iets mee kan, soms lukt het me niet om iets te bedenken, dan word ik soms angry op mezelf en ga dan toch maar iets anders doen.
Met tekenen uit ik soms hoe ik me voel, maar soms teken ik gewoon wat in me opkomt ;P.



Ik was bij een hartsvriendin (ik heb er 2) thuis en ze had muziek opstaan, dit kwam uit eindelijk op mijn papier te staan. Can you guess wat voor muziek het was? (Het tekentje bovenaan in de hoek is mijn afgekorte handtekening.)
                               
This (manga) meisje heb ik eergister getekend met een mangaboek erbij. Er zit wat van mezelf in en wat uit het boek. Kijk maar naar het haar en het gezicht, niet precies echt manga toch? Toch vind ik de tekening well done!
This drawing is 2 years old, denk ik... Ik vind het nog steeds verbluffend dat het me is gelukt om deze tekening ongeveer na te maken van het plaatje (rechts) van Victoria Frances. Hij is niet heel goed gelukt maar ik vond hem goed genoeg ^-^. Toch zitten er 2 dingen van mezelf in, de lach (ik ben soms,( hangt van de dag af ) niet zo goed in dichte monden tekenen) en mijn sterrenbeeld.



 You will probably think, wat is dit!
 Allemaal schattige tekeningen en dan zoiets er tussen! Nou ik ben soms ook geen schatje :p, op zo'n dag kan ik de engste horrorfilm wel aan :P. En ja... Dan teken ik zoiets. Ik ben links en mijn rechter hand heeft model gestaan, niet dat mijn hand er zo uitziet, maar dan kan je wel goed zien hoe een hand er ongeveer uitziet....

Ik heb nogveel meer tekeningen, maar die komen nog wel.....
Xoxo, Leoniae

1 reacties:

Anoniem zei

Ik vind tekenen ook heel erg leuk alleen kan ik niet zo goed tekenen als jij!!!!!

Een reactie posten