vrijdag 1 april 2011

Give-Away gewonnen bij DinjaDONUT.

Hey lieve lezers,


ja, ik heb ook een keer geluk :P, want ik heb de Give-Away van gewonnen op de blog: http://dinjadonut.blogspot.com/! En ik win bijna nooit dingen, dus ik vond het heel speciaal ^-^.
Je kon een etui winnen met een geheime inhoud. Dus ik was zelf ook heel benieuwd wat erin zou zitten, nou dit zat erin ;) =




Vooral de geluks-sterretjes  (rechts onder hello kitty zie je ze liggen!), de lintjes (boven met hartjes en bloemen) en de nagellak (bij het lint) vond ik erg leuk!

En wat vinden jullie van mijn gewonnen give-away?

4 reacties:

Dinja zei

Ik ben blij dat je het leuk vind :D

Tessawh zei

Die nagellak is zooooooo prachtig!! Ik heb hem ook

Lulu zei

Gefeliciteerd er mee :D

Anoniem zei

wat leuk! gefeliciteerd!

Een reactie posten