zaterdag 2 april 2011

Weird/Lovely bags.

Hey lieve lezers,


het is weer tijd voor een weird/lovely... en deze keer bags! Want ik ben gek op tassen en ik heb een heleboel mooie en rare gezien en deel ze graag met jullie ^-^.


Het vreemde is... Dat het wel echt een hond lijkt :S...
Dit vind ik een prachtige tas! (Gucci!)
Ik vind deze echt heel grappig!


Dit is de duurste tas in de wereld! Ik heb er een post over gedaan: de post...


Als je de weg niet meer weet...

Ik ben gek op paars en hij is van Prada!
It's a Keybag. Kun jij even http://www.leoniae.blogspot.com/ voor me intikken? :P


Een kikker, altijd leuk ^-^.
Ik zie al een scene voor me waarbij de politie denkt een echt pistool te zien!


Mmmmmmm, kaas.....
Een aantal mooie tassen van Chanel!

Dit waren de weird/lovely bags! En was er één je favoriete weird/lovely bag?


7 reacties:

Seven lovely girls. zei

hahaha, die tassen! echt super leuk! ik ga je volgen!
xxxxx

Elizabeth zei

Die Gucci is prachtig.
Er zijn toch niet echt mensen die zon kikkertas kopen? ;o

Anoniem zei

Er zitten echt hele leuke bij maar sommige zijn raar. xox

zei

hahaha, supergrappig, die eerste is echt apart :D

Stiene Saenen zei

Die eerste vind ik echt afschuwelijk, ik dacht eerst dat het een varken was :p
Maar die van Gucci van ik echt heel mooi!
Leuke post meid :D
xxx

Summerlovee zei

Ooh geweldig!
xliefs

xVengeance zei

Hahaha, dat toetsenbord, en die met dat pistool.
Leuk!
Maar de paarse is echt mooi joh!

Een reactie posten