zondag 12 juni 2011

Weird/Lovely Glasses

♥Hey lieve lezers,
aangezien ik nu een bril heb (ik moet nu nog foto's maken, maar straks krijgen jullie ook mijn bril te zien ;), ik heb hem trouwens voor veraf lezen, dus verder hoef ik hem niet echt te dragen) kreeg ik het idee om deze post te doen! Dus hier weer een leuke Weird/Lovely...  dit keer Glasses!
Klik snel op 'meer lezen' om alle weird/lovely glasses te zien!
Hier komen ze dan!
Geen zakmes meer nodig ;)!
Ummmm,  Een beetje een bibbbbbbeerrrrr brrrriiiiilllll :P
Eigenlijk vind ik deze bril van Beyonce wel gaaf!
Chanel zegt al genoeg toch? (Mooi!)
Als je naar Frankrijk gaat is deze bril wel geinig om te dragen vind ik.
Deze bril was gemaakt voor een fashion show, het lijkt wel of ie smelt door het gezicht van het model.
Hahaha!
Er stond bij deze bril dat ie overal goed voor is, maar ik kan eigenlijk alleen maar een zonnebril en muziek oordopjes ontdekken, ook vind ik hem nou niet zo heel mooi. Zie jij nog een leuke gadget?
Ik vind deze persoonlijk prachtig!
Queen for ever!
En welke vind jij de leukste/raarste van deze Weird/Lovely Glasses?
p.s: Ik ga proberen zo snel mogelijk de winnares van mijn give-away bekend te maken, maar ik moet nog eerst even een eerlijke manier zien te verzinnen om die uit iedereen die meedeed te halen. Dus heb je een idee voor me zodat ik eerlijk kan verloten, dan hoor ik het graag ^-^!

4 reacties:

Judith | Juudithhome zei

ik vind brillen altijd wel wat hebben!xx

Anoniem zei

Haha wat leuk. x

Lauradenkt zei

Grappige brillen, alleen zijn sommigen niet echt draagbaar :P

Lulu zei

Haha, zijn niet echt brillen die je door de weeks op hebt :P

Een reactie posten