donderdag 18 februari 2016

Eerste blogartikel online op www.leoniae.nl Essence All That Greys Review

Hey lieve lezers,
Vandaag staat voor het eerst mijn website www.leoniae.nl helemaal online :)! En daar ben ik natuurlijk ontzettend blij mee dus om dat te vieren plaats ik gelijk mijn eerste post en review, van de trend edition All That Greys van Essence. Van deze collectie heb ik zelf vier producten aangeschaft en daar zal ik een uitgebreidere review van geven in deze post. Het is een mooie collectie dus zeker het bekijken waard en wie weet zit er iets voor je bij.

Deze collectie is van half februari tot half maart 2016 verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland en bij Kruidvat in België.

En wat het nog leuker maakt is dat bij het Kruidvat op het moment tot aanstaande zondag 21 februari het tweede artikel bij essence 1,00 is! Dus mocht je de collectie mooi vinden, grijp dan nu je kans en bekijk ook eens alle producten van essence in de schapen :).

Ook heb ik op mijn .nl site zelfgemaakte creaties geplaatst die je kunt kopen :)! Leuk om cadeau te geven of voor jezelf :). Niet iedereen kan zeggen dat ze een Handmade creation by Leoniae hebben :).

Zie voor de post: http://www.leoniae.nl/2016/02/17/eerste-blogpost-essence-all-that-greys-essence-trend-edition-collectie-review/ 

Zie voor Handmade creations by Leoniae: http://www.leoniae.nl/handmade-creations-by-leoniae/ 
Veel leesplezier :). 


0 reacties:

Een reactie posten