woensdag 6 april 2016

Derde blogartikel online op www.leoniae.nl Review Essence Metal Glam Eyeshadow 24 'let's go burgundy'

Hey lieve lezers, 
Het derde blogartikel staat online op mijn website www.leoniae.nl. 

Essence heeft vele nieuwe producten in de schappen en dat is natuurlijk heel leuk :), maar dat betekend ook dat er producten uit het assortiment gaan. Als die nog niet verkocht zijn voordat het nieuwe assortiment er is komen ze in de kortingsbak, nou heb ik net deze oogschaduw gekocht in de uitverkoop en ik vind hem zo mooi dat ik hem toch nog even wil delen. En wie weet. Misschien ligt hij bij jou in het Kruidvat nog wel in de kortingsbak :). 


De Essence Metal Glam oogschaduws hadden allen een mooie kleur, maar nummer '24 let's go burgundy' sprak me wel aan en deze heb ik dan ook gekocht, benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan verder op www.leoniae.nl :).

Zie voor de post: http://www.leoniae.nl/2016/04/06/review-essence-metal-glam-eyeshadow-24-let-s-go-burgundy/

Zie voor Handmade creations by Leoniae: http://www.leoniae.nl/handmade-creations-by-leoniae/ 
Veel leesplezier :). 

Bij 10 Bloglovin volgers op mijn .nl site www.leoniae.nl doe ik een Give-Away :).

0 reacties:

Een reactie posten