donderdag 21 april 2016

Vierde Blogartikel online op www.leoniae.nl Review Goed! Bezig repen van Bolletje

Hey lieve lezers,
Het vierde blogartikel staat online op mijn website www.leoniae.nl

Ben jij ook wel eens opzoek naar een gezond tussendoortje? Een tijdje geleden zag ik de Goed! Bezig repen van Bolletje in het Kruidvat staan en het leek me lekker om het uit te proberen. Vaak is het pakken van een koekje met vezels net iets gezonder dan bijvoorbeeld een chocolade koekje :). Dus heb ik drie soorten van de Goed! Bezig repen van Bolletje gekocht. En ik vroeg me ook af of de repen wel zo gezond zijn en naturel als er op de verpakking staat :). Benieuwd wat ik ervan vind en of ik ze aanraad? Lees dan verder op www.leoniae.nl :).


Zie voor Handmade creations by Leoniae: http://www.leoniae.nl/handmade-creations-by-leoniae/ 
Veel leesplezier :). 

Bij 10 Bloglovin volgers op mijn .nl site www.leoniae.nl doe ik een Give-Away :).

0 reacties:

Een reactie posten