zaterdag 21 mei 2016

Vijfde Blogartikel online op www.leoniae.nl Review Essence Trend Edition Wake Up, Spring!


Hey lieve lezers,

















Het vijfde blogartikel staat online op mijn website www.leoniae.nl

Een review van vier producten uit de nieuwe trend edition van Essence van de maanden april en mei. De trend edition heet 'Wake Up, Spring!' en bevat voornamelijk producten met mooie pastelkleuren. Zelf heb ik de Wake Up, Spring! Tie & Dye Nail Polish set nummer 01 Spring It Up! en de Wake Up, Spring! Eyeliner pen nummer 01 Happy First Day of Spring gekocht, van deze producten zal ik een uitgebreide review geven in deze post, voor de andere producten kun je naar de site van Essence. Benieuwd wat ik ervan vind en of er iets voor jou bij zit? Lees dan verder op www.leoniae.nl :).


Zie voor Handmade creations by Leoniae: http://www.leoniae.nl/handmade-creations-by-leoniae/ 
Veel leesplezier :). 

Bij 10 Bloglovin volgers op mijn .nl site www.leoniae.nl doe ik een Give-Away :).

0 reacties:

Een reactie posten